Főoldal
Táborinformációk
Regisztráció
Galéria
Kapcsolat

Loners

Duty

Freedom

Banditák

Clear Sky

Monolith

Egyéb

Az NPC karakterek


Az NPC, vagyis a nem játékos karakterek olyan táborozók, akik ahogy nevükbõl is tudható, nem játékosként vannak jelen. Hát akkor miért?! Mint a szokásos RPG játékokban is, az NPC karakterek itt is azért vannak, hogy neked segítsenek a játékod elõremenetelében, több lehetõséget biztosítanak, és segítenek bármilyen felmerülõ problémában. Lényeges különbség, hogy itt az NPC-k is elég aktívak, és ha kell, õk is fegyvert ragadnak és kimozdulnak a biztonságot jelentõ épületükbõl. Minden NPC-nek megvan a maga kis karakter leírása, hogy miben áll rendelkezésedre, illetve, hogy mit érdemes tudni róluk. Ezeket a leírásokat a NPC karakterek menüpontban találod meg.

Amennyiben ha te is mint NPC karakter szeretnél jönni táborba, abban az esetben írj nekünk nyugodtan, biztosan kitalálunk valamit.

A mutánsok


A játék folyamán több különbözõ egyéb kreatúrákkal fogtok találkozni, akikre nem felruházható a stalker általános viselkedése.

Zombik
Nem túl határozott mozgáskultúrával rendelkezõ, de amúgy embernek kinézõ lény. Így leírás alapján egy részeg bandita is lehetne. A zombik nem éreznek fájdalmat, csak tudomásul veszik ha találat éri õket, így addig fognak közeledni feléd amíg csak képes haladni. Ha ki is lövöd, attól még nincs vége a zombinak, csak a földre veti magát, ott ficánkol egészen addig amíg le nem késeled, vagy újra talpra nem áll, és akkor kezdheted elõröl az egészet. Vigyázz, egyszer még belõled is válhat zombi!

Snork
Szerintem senkinek sem kellene bemutatnom a snorkot, de mindig lehetnek köztünk kezdõk. A snork még anno a szép idõkben szintén ember volt, csak most egy gázmaszk van a fejére mutálódva, négy kéz-láb jár, hörög, és levadászik. Csak úgy. Hobbiból. Mert nem eszik meg, vagy dolgozna fel, nem... Õ egy sportvadász. Levadászási módja hasonló mint a zombié, csak õ érez fájdalmakat.

Irányító
Senki sem tudja hogy néz ki, mert aki találkozott már irányítóval, az már nem mesélhette el másnak. Az irányító megszállja az összes stalker elméjét akivel kapcsolatba kerül, és egymás vagy más stalker csoportok ellen uszítja õket mint saját zombi-hadserege. Vannak pletykák, de ezeknek nincs biztos alapja, mert vagy túl hihetetlen, vagy túl pontatlan a sztori. Minden esetre, ha te leszel az elsõ aki túléli egy irányítóval való találkozást, nem tudunk tanácsot adni, hogyan tudd ezt elhitetni mással.

A szervezõ


A szervezõ abban ismerszik meg, hogy a játék folyamán nem veszel tudomást róla és mellette jól érzed magad a táborban. Szinte állandóan fényvisszaverõs mellényben mutatkozik, illetve a tábor elején bemutatkozik mindenkinek. Ha bármilyen kérdésed vagy problémád van, neki jelezheted, illetve ez igaz az NPC-kre is, mert sok NPC rendelkezik szervezõi jogkörrel. A szervezõ szava szent, amit õ mond, azt be kell tartani, ellenkezõ esetben joga van a játékból kiállítani téged és felszólítani a tábor területének elhagyására, de csak akkor, ha erre okot adsz neki. Ne felejtsd el, õk azok akik a tábor elõtt hónapokat dolgoztak azon, hogy lehetõvé tegyék a tábort mindenki számára, és azon igyekeznek a tábor alatt is, hogy mindenki a legjobban érezze magát és a maximális élményt tudja nyújtani. Kérlek ne bánj tiszteletlenül a szervezõkkel, apró hibák bármikor elõfordulhatnak, de ha bármi ilyen érint téged, az biztosan kellõ képpen megbeszélhetõ.

A fotósok


Az eddigi táborokról is nagyon sok jó kép készült, és ez nem másoknak, mint a fotósoknak köszönhetõ. Kinézetük hasonló mint a szervezõ, csak nálunk van egy speciális fegyver: egy fényképezõ. Elsõdleges kérésünk a játékosok felé, hogy õket, meg amúgy a láthatósági mellényt viselõ egyénekre ne lõjünk. Nem fognak beavatkozni a játékba, és próbálnak nem útban lenni, de mint hadi tudósítok, szükséges jelenlétük, hogy a mikor mindenki Zónán kívül tartózkodik már, akkor is legyen valami szemmel látható fennmaradó emlék az eseményekrõl. Maximum annyi interakciót vesz fel veled, hogy amikor épp nyugalom van, állj másik pozícióba, vagy csinálj valami apróságot, hogy egy jó képet készíthessen rólad.

A civilek és állatok


Mindenképpen meg kell említenünk a táborban nem részt vevõ, de a tábor területére betévedõ embereket és állatokat. Az személy akinek öltözéke nem megfelelõ a játékra, nincs nála a játékos karakterét igazoló kártya, nincs védõszemüveg és más játékos kellék nála, õt civilnek kell feltételezni. A szabályzat kimondja, hogy ha civil keveredik a pályára, akkor hangos "CIVIL A PÁLYÁN!" felkiáltással kell erre reagálni, hogy más is tudja. Ilyenkor a játék szünetel addig amíg el nem hagyja a területet. Mivel a tábor elhagyatott területen van, így nem elképzelhetetlen, hogy vadállat jelenlétére utaló nyomokat találunk, de az nagyon ritka, hogy magával a vadállattal találkozzunk, mert a táborozási körülmények az esetek többségében elijeszti õket. Volt már példa a tábor történelmében, hogy a tábor területével szomszédos telephely egyik kutyája pár stalkert elkísért a Bárba. Ahogy a szabályzat kimondja, állatra lõni szigorúan tilos. Ha vadállattal találkozol és nem szeretnél vele jobban megismerkedni, akkor kerüld ki, és jelentsd a szervezõk felé.